En liten update

Har nyss varit och solat. Försöker bli aningen brun till studenten. Har varit ledig ett bra tag nu men eftersom mamma och pappa varit i Grekland i en vecka har jag haft en hel del att göra och därför blivit en inaktiv bloggare. Nu är dom iaf tillbaka och bruna som negrar. Det är denna färg jag nu också försöker åstadkomma, men det går inge vidare.
-
I måndagskväll tog jag bilen till Linnea och sedan körde hon oss vidare till örebro där vi tillslut hamnade på en grekisk restaurang. Vi åt med estettreorna och musiklärarna och hade det väldigt trevligt!
-
Resten av veckan kommer det nog inte att bli mycket till bloggande eftersom jag ska jobba :). Skitkul tycker jag och det känns bra att tjäna lite pengar. Hoppas bara på fint väder och lagom mycket folk så jag har något att göra.
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0