Surprise me

Det har varit ett tag sedan sist men detta beror på att jag inte haft tillgång till dator och att jag pluggat fysik för fulla muggar. Idag har jag däremot tid att slänga in ett inlägg eftersom jag är ledig :) Det jag vill dela med mig av är att ikväll ska jag och mamma hitta på något och jag har ingen aning om vad det är eftersom det är en överraskning. Det ska bli jättespännande :) Det ända jag fått veta är att vi åker vid 4, att vi ska fika innan och att jag ska ha vanliga kläder på mig. Får uppdatera ikväll eller imorgon om vad vi gjorde.
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

söt!

nu måste vi snart hitta på något, tycker jag! :)

2011-03-31 @ 17:27:15
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0