The unforgettable

Idag vaknade jag upp som ägare av sveriges kanske vackraste whiskeyröst, haha. Kan knappt prata, det mest väser. Förfesten igår var kanon! Inne på krogen blev det däremot alldeles för mycket folk och det slutade med att jag kom i kläm i ett slagsmål och fick ett slag i huvudet. Jag fattar inte hur vissa människor tänker.. Jag har iaf kommit fram till att det får gå en lång tid till nästa krogenrunda, förmodligen ända fram till studenten. Men tack Julia, Mia, Linnea, Frida och Abbe - ni gjorde min kväll! :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj okej, skönt att höra! Hoppas det gick bra med huvudet! :)

2011-03-05 @ 20:01:45
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0