Träningsdag

Gick upp tidigt imorse trots att kroppen sa ifrån och hellre ville sova. Tog bilen till statioen och tåget till skolan. Började med ett idrottspass där jag spelade badminton och fick sedan reda på att resten av dagens lektioner var inställda. Då tog jag mitt pick och pack och pallrade mig tillbaka hem igen. Väl hemma lagades det mat och sedan bestämde jag mig för att ta en promenad med vovven i solskenet. Tänkte egentligen bara gå en kortis men eftersom solen stekte och fåglarna kvittrade så vårigt gick jag ut till stallet, gav hästarna lite käk och fixade iordning lite där innan jag promenerade hemåt igen.
När mamma kommer hem är det tänkt att vi ska ut och rida. Detta är något jag längtat efter i två månader nu men pga. all snö har det varit omöjligt. Och vad skulle vara underbarare än att rida ut en sväng i skogen en sådan vacker vårig dag? Inte mycket, det kan jag lova!



/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, söta!! :)

amanda måste höra med dig.. du har inte oc-boxar?! :)

2011-03-15 @ 21:47:46
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0