Be the one

Idag har jag solat :) tänkte jobba lite på brännan innan studenten. Tror inte det kommer bli så mycket skillnad men då har jag ju iaf försökt, haha. Har även spenderat en stor del av dagen till att laga mat. Mamma och pappa hade bröllopsdag och stack ut och åt så då lagade jag kycklingpaj och på dagen lagade jag spagetti och baconsås :) Jag ska nog öppna en egen restaurang! Nej, nu ska jag kika two and a half men.
Mamma har föresten köpt hem jordgubbar till kvällen. Årets första, eller ska jag säga sommarens..
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 20:10:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0