She's got her lipstick on

Ska snart fika och fara hemåt igen. Helgen har jag spenderat här i vingåker. Igår åkte vi på en liten roadtrip med Olle vilket var väldans trevligt. Vi hann även med att ta en shoppingrunda och en fika i Katrineholm på lördagsförmiddagen. På kvällen bänkade vi oss framför melodifestivalen och jag blev väldigt förvånad över att Eric Saade kammade hem tredjeplatsen. Jag hade tippat på runt 20e plats för honom. Olle som vi åkte iväg med igår är förövrigt Eric Saades lookalike. De skulle kunna vara brorsor.
Ikväll ska vi hem till mig och kolla hockey och heja fram Sverige till ett vm-guld! Pappa är hemma igen efter nästan en månad i Kina så det ska bli kul att träffa honom :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0