Att skämmas tills man svimmar

Fyfan för dagens seminarium & opposition. Tror aldrig jag skämts så mycket och fått så mycket kritik i hela mitt liv. Visst visste jag att arbetet inte var värst bra men inte så dåligt. Och det värsta är många bakomliggande orsaker som ingen vet om. Det är inte det att jag vet att jag kommer få göra om arbete utan att stå och skämmas inför en hel jävlas klass. Jag höll på att svimma och var troligen röd i ansiktet som en tomat. Usch, nya tag heter det. Det räcker ju som sagt för mig att bara stå upp och prata inför några människor. Att också få höra hur dåligt ifrån mig jag har gjort gör inte saken bättre. Men det kanske är så på universitetsnivå? Jag kommer iaf att dö vid nästa redovisning på grund av detta..

/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-02 @ 15:40:33
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0