Everything Everytime Everywhere

Har inte haft så mycket tid till att blogga eller till att överhuvudtaget sitta vid datorn senaste tiden eftersom jag jobbat och börjat på universitetet. Skolan är jätterolig men det känns ibland lite jobbigt att pendla eftersom jag kommer hem ganska sent. När jag väl kommer hem är det sedan träning som gäller eftersom jag gått upp lite för mycket i vikt i sommar och lagt på mig en liten mage som jag gärna blir av med. Har tränat varje dag denna vecka i form av att springa eller rida. Imorgon funderar jag på att göra både och. I torsdag var det första dagen på ett av mina nya jobb - nämligen örebrotravets restaurang 700 kvar. Jag har även fått ett extrajobb på bowlinghallen i Laxå där jag ska laga mat, servera och ta hand om lite andra saker. Idag har jag jobbat på campingen igen och städat ur allt där så nu har vi stängt för denna säsong. Alltså har jag nu inte tre jobb och skola att sköta längre utan bara två, haha. Imorgon är jag ledig för första dagen på länge och den dagen ska jag ägna åt lite skolarbete och njuta av dagen tillsammans med min kära familj. Ikväll är det grillning som gäller!
Min sötnos Nerina får äran att pryda detta inlägg
/med kärlek mandyy

Kommentarer
Postat av: Amanda

jisses vad söt!

2011-09-20 @ 09:40:55
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0