Run to the hills

Idag har jag varit "ledig" eller ägnat dagen åt egen studietid men eftersom jag var duktig och lästa klar igår så slapp jag det idag. Började morgonen med en springrunda :) hurtigt värre! När jag sedan duschat lagade jag mat och gjorde till och med lite extra så det räckte till en matlåda. Därefter dammsög jag hela huset, plockade ur diskmaskinen, målade naglarna och busade med vovven. När mamma kom hem cyklade vi sedan ut till stallet, vandrade runt i hagen några varv pga. att inte elen fungerade, red sedan och cyklade hemåt igen. Tror ni att jag kommer klara av att stå och gå på mina ben imorrn efter en sån här dag? Den som lever får se, haha.
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0