Still I am responsible

Var i skolan imorse och träffade min grupp för att förbereda lite för ett grupparbete och tog sedan en promenad med en av gruppmedlemmarna mot stationen eftersom det var lång tid kvar tills tåget hem skulle avgå. På vägen kom denne person på att han skulle på nollning ikväll och vi gick in på systembolaget eftersom vi ändå hade tid på oss. Vi gick där och snackade och han plockade med sig vad han skulle ha. Väl framme i kassan får han inte köpa varorna eftersom kassörskan tror att han köpt ut till mig. Då var det bara att ställa tillbaka alla varor och gå mot stationen igen, haha. Här hemma försökte jag först att läsa kurslitteraturen men somnade med boken i ansiktet så fick ta nya tag lite senare och har precis läst ut första boken vi har som kurslitteratur, puh. Och just nu? Ja, då sitter jag och väntar på att världens bästa ska komma hem och pussa på mig :)
/med kärlek mandyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0